OOTD MAXI ..








Halo Wakacjowicze Jak Wam mija lato? Ja korzystając z chwili słońca nad Szwajcarią ( lato nas w tym roku nie rozpieszcza) chciałam Wam pokazać się w jednej z moich ulubionych letnich stylizacji. Mowa oczywiście o maxi spódnicy. Zwiewna, stylowa pasuje do wszystkiego. Po prostu uwielbiam. Dzisiejszy zestaw jest bardzo prosty :  maxi spódnica, luźny T shirt, wygodne sandałki i ciężka jak zawsze  torebka hi :)









schades hm
t shirt hm
bag kazar
sandals wojas
watch mk
bracelets hm
maxi skirt hm

16 komentarze:

  1. Świetny ten top w panterkę !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde, ta bluzka tak mi się podoba, ale w żadnym hm nie mogę znaleźć mojego rozmiaru grr! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladasz! Zazdroszczę wyjazdu ;) Zapraszam do siebie. Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham karmelowe kawki !!!
    swietna panterkowa bluzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo oj ja również uwielbiam

      Usuń
  5. Ekstra! Coraz lepszy jest Twój blog! Pozdrawiam! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawienie :) podoba mi sie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nadal nie mogę w to uwierzyć, że nie kupiłam jeszcze żadnej spódnicy maksi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka i ta spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, ta spódniczka jest mega!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥


 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author