OOTD MAXI ..








Halo Wakacjowicze Jak Wam mija lato? Ja korzystając z chwili słońca nad Szwajcarią ( lato nas w tym roku nie rozpieszcza) chciałam Wam pokazać się w jednej z moich ulubionych letnich stylizacji. Mowa oczywiście o maxi spódnicy. Zwiewna, stylowa pasuje do wszystkiego. Po prostu uwielbiam. Dzisiejszy zestaw jest bardzo prosty :  maxi spódnica, luźny T shirt, wygodne sandałki i ciężka jak zawsze  torebka hi :)









schades hm
t shirt hm
bag kazar
sandals wojas
watch mk
bracelets hm
maxi skirt hm

16 komentarze:

  1. Świetny ten top w panterkę !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde, ta bluzka tak mi się podoba, ale w żadnym hm nie mogę znaleźć mojego rozmiaru grr! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladasz! Zazdroszczę wyjazdu ;) Zapraszam do siebie. Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham karmelowe kawki !!!
    swietna panterkowa bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra! Coraz lepszy jest Twój blog! Pozdrawiam! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawienie :) podoba mi sie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nadal nie mogę w to uwierzyć, że nie kupiłam jeszcze żadnej spódnicy maksi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka i ta spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, ta spódniczka jest mega!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥


 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author