* KOSMETYCZNE SKARBY BRAZERY, PUDRY, ROZSWIETLACZE *










CATRICE PRIME AND FINE 010- Bardzo fajny,delikatny rozświetlacz z lekko złotymi drobinkami.Daje niesamowicie subtelny efekt.
ELF Bardzo delikatny o mocno żółtym kolorze.
CATRICE MULTICOLOUR HIGHLIGHTER CO1. Byla to limitowanka, z której zakupu jestem bardzo zadowolona. Sam wygląd cieszy oko...Idealny na dzień. Recenzja KLIK
MAC SOFT AND GENTLE  Mój ulubieniec. Piękny kolor i błysk. Jest niesamowicie wydajny Jestem pewna ze wystarczy na 10 lat... Jego minusem może być odrobinę za sucha konsystencja i pylenie się. Jednak wcale mi to nie przeszkadza. Efekt jest super.  




CATRICE PRIME AND FINE TRANSLUCENT LOOSE POWDER  Dość dobry transparentny puder w bardzo przystępnej cenie.
VICHY DERMABLEND SETTING POWDER  Doskonały puder dla wrażliwych cer.  Niesamowicie utrwala makijaż i matuje na bardzo długo. Jest bardzo, bardzo wydajny, potrzebujemy odrobiny na zmatowienie całej twarzy. Wystarcza na ok 2lata, przynajmniej u mnie.





MAC MINERALIZE SKINFINISH MEDIUM  Uwielbiam go za trwałość i satynowe wykończenie. Nie daje suchego, tępego matu. Nie wiem jak by się sprawdził na bardzo tłustych cerach ale na mojej mieszanej jest super. Jak to na MAC przystało wydajność prawie dożywotnia- cena adekwatna do jakości.
ZIEMIA FARAONA NR 5  Nie wiem czy ktokolwiek słyszał o takim czymś jak ziemia faraona hihi. Byłam niesamowicie ciekawa jak bronzer za 5.99 zł. sprawdzi się na mojej  twarzy... I byłam niesamowicie zaskoczona. Jest on całkiem całkiem niezły. Daje subtelny efekt opalenizny, który można fajnie stopniować. Plusem okazała się też konsystencja, odrobinę mokra i satynowa ...która o dziwo iście przypomina Bronze Goddes z Estee Lauder hmmmm
ESTEE LAUDER BRONZE GODDES01 Idealny do przybrazowienia cer dość jasnych. Posiada drobinki ale delikatne. Jest bardzo napigmentowany także trzeba z nim uważać,łatwo można przesadzić. Konsystencja satynowa i jakby wilgotna.   
HOOLA BENEFIT Uwielbiam go za kolor, satynowe wykończenie i trwałość. Mój ulubieniec do konturowania.

 Tak wyglądałaby odsłona trzecia Projektu MOJE KOSMETYCZNE SKARBY. Wiem, że termin już minął ale postanowiłam pokazać Wam jeszcze parę skarbow. Może za jakiś czas pokażę jeszcze inny dział z mojej skarbonki. Piszcie czy macie, któryś z pokazanych produktów.

26 komentarze:

  1. Muszę w końcu wypróbować te białe rozświetlacze! Mam jasną karnację - czy u mnie się sprawdzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ze tak Jedyna kwestia to dobór koloru Dla bladzioszek najlepiej jasne odcienie (sama mam jasna cerę odrobinę opalona samoopalaczem) Z mojej kolekcji to najjaśniejszy Elfik ale myślę, ze Macowy nadaje się również do wielu jasnych cer. Na mojej skórze nie daje widocznego koloru tylko blask. Polecam macanie w sklepie testerów, ja to zawsze tak robię a nóż coś się spodoba.

      Usuń
    2. Dla jasnej karnacji polecam MAC Lightscapade :) Jest obłędny!

      Usuń
  2. Ja kocham rozświetlacze! w oko najbardziej wpadł mi oko Mac i Elf - mają piękne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, choć kiedyś nie używałam ich w ogóle

      Usuń
  3. Uwielbiam rozświetlacze i bronzery,ale przy mojej jasnej skórze trudno dobrać mi odcień :) Spodobał mi się rozświietlacz z Elfa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do bardzo jasnych cer byłby chyba najlepszy. Jest bardzo subtelny i delikatny.

      Usuń
  4. Z przedstawionych przez Ciebie kosmetyków mam trzy i wszystkie uwielbiam. Są to rozświetlacz Soft&Gentle oraz Hoola i MSF z Maca :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma nic z tych rzeczy ale rozświetlacz z maca jest cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest cudny Wiem, ze niektórzy zarzucali mu miano błyskotki lub kuli dyskotekowej ale ja uważam,ze jest świetny i BARDZO WYDAJNY.

      Usuń
  6. do Vichy przymierzam się długo, używam podkładu i jest świetny :) Mac'owskie produkty to moje małe marzenie ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkładu nie próbowałam ale puder jest fajny i wystarczy na długo.

      Usuń
  7. Ja jestem strasznym bladziochem wciąż poszukuje dobrego bronzera , w którym nie wyglądałabym jak brudna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze każdy bladzioch coś znajdzie. Wiem, ze inglot posiada świetny bronzer do jasnych cer tylko nie pamiętam numerku...

      Usuń
  8. Mam Bronze Goddess 02 i uwielbiam ten brązer :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bronzer z MAC najbardziej mi kolorystycznie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie byłby dobry Catrice Prime and Fine ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam The Balm Bahama mama i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa tego bronzera tyle dobrego o nim słyszałam

      Usuń
  12. Już dawno ostrzę ząbki na Prime and Fine :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Jest dość delikatny ale i ciekawy dzięki tym złotym drobinkom

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥


 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author