WRZEŚNIOWE NOWOŚCI ♥





Witajcie !!
Dziś przychodzę do Was z paroma nowościami jakie udało mi się zakupić i upolować na jednej promocji. Także chcąc poprawić sobie nastrój w sobotnie południe wybrałam się do Bern na małe zakupki co prawda były już od dawna zaplanowane jednak ciągłe przeciwności losu nie pozwalały na realizację... Ale w końcu się udało i wróciłam mega zadowolona . Mam nadziej , że się u mnie sprawdzą w późniejszym testowaniu.









A na koniec jeden produkt z promocji. W poprzednim tygodniu bylo   -20% na wybrane produkty Vichy w niektórych drogeriach i aptekach , także zachęcona reklama upolowałam krem , który był na mojej liście życzeń już od dawna ( możne będzie to ten idealny ??? ♥ ). 
Jestem bardzo ciekawa Waszych nowości w kosmetyczkach ....
Buziaki








0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥


 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author