PERFECT EYE CREAM ,, I ,, L"OCCITANE ULTRA RICH EYE BALM


Witajcie Kochani.. 


 Od ponad pól roku poszukuję idealnego kremu pod oczy. !!!!!! A, że jestem dość wymagającym fanatykiem w tej kwestii , do dziś takiego nie odnalazłam.Ciemne sińce pod oczami i coraz bardziej uwidaczniające się zmarszczki pobudzają mnie do ciągłych poszukiwań.

Ale jaki powinien być ten mój ideał ???
* musi dobrze nawilżać
* nie rolować się
* szybko się wchłaniać
* redukować sińce i opuchnięcia pod oczami ( jeśli to w ogóle możliwe)
* dobrze gdyby miał SPF


A wiec skuszona fajna promocja na produkty L"Occitane zakupiłam właśnie ten kremik. 
Co obiecuje nam producent
* ultra odżywczy krem- balsam naprawczy do odwodnionej skóry wokół oczu
*  intensywnie nawilżający, wzbogacony masłem shea 
* przywraca i utrzymuje hydrolipidowa równowagę i wilgotność na 24 h
* natychmiast łagodzi uczucie dyskomfortu i wysuszenia
* wygładza zmarszczki
* kombinacja pszenicy, oraz ekstraktów z nagietka i kwiatu pomarańczy  wspomaga metabolizm komórkowy i wygładza skórę
 * bez parabenów
















Po prawie dwu miesięcznym testowaniu mogę podzielić się z Wami moją opinią



ZALETY 
* bardzo dobrze nawilża i na długo ( może nie 24h , ale na pewno na paręnaście godzin)
* pozostawia lekki , nietłusty film
* widocznie wygładza skórę pod oczami
* ładne szklane opakowanie
* nie podrażnia i nie uczula
* łagodny zapach

MINUSY
* nałożony w większej ilości roluje się pod korektorem 
* 3 miesięczna data ważności po otworzeniu ( jest stanowczo dla mnie za krótka)  
* brak SPF
  
WNIOSKI
*genialnie nawilża jednak nie spełnia reszty oczekiwań
* nie będzie to ten idealny i na pewno nie kupię go ponownie w regularnej cenie

BUZIAKI ♥♥♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥


 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author