* I LOVE FALL* MAKEUP





Bordowe usta i pazurki, rozwiane wiatrem włosy i oczywiście kapelusz -to jest to za co właśnie kocham piękna słoneczną jesień. Zapraszam na makijaż w nieco innym wydaniu. Mocno zaakcentowałam usta moją ulubioną bordową pomadką z GR. Oczy podkreśliłam dość grubą kreską i odrobiną złota.  Nie mogłam się powstrzymać od założenia ulubionego jesiennego kapelusza hihi .
Mam nadzieje, ze komuś spodoba się moja jesienna interpretacja. ♥








Użyłam


PĘDZLE
* REAL TEHNIQUES POWDER BRUSH
* MAC 134
* ZOEVA 109
* HAKURO  H63
* HAKURO H74
* SEPHORA 23
* HAKURO H 85
* ZOEVA 226
* ESSENCE

TWARZ
* SMASHBOX PHOTO FINISH PRIMER 
* MIX REVLON COLORSTAY 180 SAND BAGE  MAC STUDIO FIX FLUIDE NW 18
* MAC PRO LONGWEAR CONCEALER NW 20
* MAC MINERALIZE SKINFINISH MEDIUM
* MAC SOFT AND GENTLE
* HOOLA BENEFIT

BRWI
* MAYBELLINE COLOR TATOO PERMANENT TAUPE
* CATRICE BROW GEL

USTA
* MAC SPICE- LIP LINER
* GOLDEN ROSE MATTE VELVET NR 20

 OCZY
* MAC PAINT POT PAINTERLY
* LOREAL GEL EYELINER BLACK
* INGLOT 117 R
* INGLOT 446
* LOREAL INFAILLIBLE 002 HOURGLASS BEIGE
* ARDELL POLÓWKI


kapelusz i pierścionki HM, pazurki Maybelline plum acceleration

26 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia i makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały makijaż, chociaż ja bym wybrała bledszą pomadkę, jak to mówią - wszystkim nie dogodzisz :) Post jak najbardziej na TAK :D

    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie opinie i opcje mile widziane Dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  3. Podoba mi się wszystko ;-) Usta cudownie komponują się z kapeluszem. Ładna kreska i kolor użytych cieni. To idealna jesienna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, ze Ci się podoba Jesień z kapeluszem - uwielbiam hi hi pozdrawiam

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz w takim makijażu! Kolor ust rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kocham tą pomadkę - nie było osoby, która by jej nie pochwaliła polecam serdecznie

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ślę gorące pozdrowienia ♥

      Usuń
  6. Piękny makijaż. Bardzo mi się podoba kreska na górnej powiece. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kreska jest dość gruba i specyficzna Fajnie, ze się podoba

      Usuń
  7. Śliczny, elegancki. Idealny na jesień. W sumie tak dla mnie wygląda typowo jesienny makijaż :D Minimalistycznie i z klasą :D Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szminka na Twoich ustach wygląda cudownie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥


 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author