CO NOWEGO OD MAC







  188


 134


REBEL





Macie? Lubicie?
Ja polecam ♥

19 komentarze:

  1. Rebel jest na mojej liście! :D W tym roku na pewno będzie moja haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest CUDOWNA koniecznie musisz ja wypróbować

      Usuń
  2. Oczy mi błyszczą na widok Rebel :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi! Im follow your blog :)
    Plase visit mine http://www.ylieby.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten skunks, poluję na jakiś fajny pędzel tego typu, a pomadka ma przecudny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skunksik sprawdza się super do różu Daje bardzo delikatne i naturalne wykończenie

      Usuń
  5. świetne te pędzle:) w końcu muszę w nie zainwestować:)
    zapraszam do mnie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inwestycja jest spora ale mam nadzieje, ze posłużą mina lata

      Usuń
  6. Genialne są te pędzle z MACa! Szkoda, że nigdzie w mojej okolicy nie można ich kupić...:-(
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka pędzelków do oczu z MAC i bardzo sobie je chwalę, dlatego też planuję powiększyć gromadkę o min. 134 :) To jest dobra inwestycja i na bardzo długi czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajny pędzel do rozcierania wszystkiego na twarzy Czyli poprawiam nim brazer, róż itd. To spora inwestycja ale jestem z niego zadowolona mimo zgubionych paru włosków

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jest super. Długo szukałam pędzla tego typu, genialny do blendowania. Nie ma szans na plamy i jakieś placki na twarzy. Zgubił parę włosków ale myślę, ze to nie jest jakaś wada, schnie dość długo ale wiadomo jest spory wiec ma prawo.

      Usuń
  9. Wczoraj oglądałam tą szminkę Rebel i jest piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥


 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author